Усього у 2020 році українськими портами прийнято, відправлено та оброблено 7127 суден. У серпні – 956 суден. Значна чистина з них перевозила агровантажі. Про це повідомляє пресслужба Адміністрації морських портів України, пише agronews.ua.

Зокрема, ТОВ «Трансгрейнтермінал» в кінці поточного року планує завершити будівництво нового зернового терміналу річною потужністю 5 млн тонн зернових вантажів в морському порту «Чорноморськ». Про це повідомила пресслужба ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ).

«Також вже завершено модернізацію технологічних ліній чинного зернового терміналу СП ТОВ «Трансбалктермінал» («Кернел») з доведенням річної потужності до 4 млн тонн зернових вантажів», – зазначила прес-служба.

АМПУ розпочало днопоглиблювальні роботи по проекту «Реконструкція операційної акваторії уздовж кордону лінії причалів №14-17, розташованих в акваторії першого ковша Сухого лиману Чорноморського (Іллічівського) філії ДП« АМПУ». Реалізація проекту здійснюється в рамках договору про взаємодію між АМПУ і компанією «Кернел Холдинг С.А.». Проект передбачає збільшення глибини операційної акваторії біля причалів №14-17 до 14 метрів.

Згідно з Реєстром морських портів АМПУ, зараз паспортна глибина біля причалів №14-17 становить 11,5 метри.

Причалами №15 (довжина – 175 метрів), №16 (довжина – 200 метрів), №17 (довжина – 200 метрів) оперує портовий оператор ТОВ «Трансбалктермінал», причалами №14 (довжина – 175 метрів), №15 – портовий оператор ТОВ «Трансгрейнтермінал».

У вересні 2019 року АМПУ і «Кернел» підписали договір про взаємодію, який передбачає інвестиції в розвиток інфраструктури порту «Чорноморськ» на суму понад 3 млрд грн. Обсяг інвестицій «Кернел» складе близько 3 млрд грн, АМПУ – близько 230 млн грн. Договір зафіксував гарантії приватного інвестора забезпечити річний вантажопотік обсягом не менше 6 млн тонн.

Agrorpom.icu NEWS

Заказать звонок
+
Жду звонка!